تبیین راهبرد جدید رسانهای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین
نشست تبیین راهبرد جدید رسانهای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین با تأکید بر هویتسازی و تولید محتوای اثرگذار برگزار شد.
نشست تبیین راهبرد جدید رسانهای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین با تأکید بر هویتسازی و تولید محتوای اثرگذار برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تشکیلاتی بعثنا، نشست «تبیین راهبرد جدید رسانهای بسیج دانشجویی» با حضور جانشین فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی، آقای رضایی برگزار شد.
در این جلسه، وی بر ضرورت بازنگری در رویکردهای رسانهای و تقویت فعالیتهای مؤثر در فضای مجازی و حقیقی تأکید کرد.
جانشین فرمانده ناحیه، شبکهسازی و ایجاد پیوندهای سازمانیافته میان اعضا را «بنیاد حرکتهای جمعی» دانست و بر ضرورت تقویت همکاری و هماهنگی در اجرای برنامهها تأکید کرد.
وی با انتقاد از تمرکز صرف بر انعکاس فعالیتها، بر اهمیت تولید محتوای اثرگذار، ارزشی و مبتنی بر گفتمان انقلابی اشاره کرد؛ محتوایی که فراتر از اطلاعرسانی، دارای پیام و تأثیر اجتماعی باشد.
آقای رضایی، شکلدهی به یک هویت مشخص، مستقل و قابل تشخیص برای بسیج دانشجویی در عرصه رسانهای را ضروری دانست و بر لزوم ایجاد یک برند حرفهای و معتبر تأکید کرد.
وی خاطرنشان کرد که به جای صرف انرژی برای پوشش فعالیتهای کماهمیت، باید زمان و توان نیروها صرف مستعدسازی، آموزش و تولید محتوای باارزش و اثرگذار شود.
در پایان، جانشین فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی تصریح کرد که این تغییر نگرش، «گامی بلند در جهت افزایش اثرگذاری سخن و حرکت بسیج دانشجویی در فضای رسانهای و محیط واقعی» است.
